mandag 2. desember 2013

2. desember - adventskalender i blått

Jeg er veldig glad i julen - og adventstiden - som sikkert mange av dere også:) Jeg pleier å lage adventskalender både til søsteren min, kjæresten og guddatteren min. I fjor fikk sistnevnte, Johanne, en fyrstikkeskekalender som dere kan se på bloggen min her, 1. desember i fjor. I år har jeg laget to adventskalendere til oktobernummeret av Ett Trykk - en til min søster og en til mamma. De ble begge overlevert i helgen og den første har jeg allerede vist dere her, den andre har jeg lyst å vise dere idag.

 




Trinn-for-trinn forklaring på hvordan du lager kalenderen finner du i oktoberutgaven av Ett Trykk. 

Tallene er stanset ut med die fra Sizzix, hjørnedie er fra Marianne Design, hjertebanner inni er laget med die fra La-la-land. Tekstrammen inni er stanset ut med die fra Spellbinders og pyntebord oppå og snøkrystallene inni er laget med Martha Stewart punchere. Håndtak fra Kort & Godt.

Med det vil jeg ønske dere alle en riktig god 2. desember!

3 kommentarer:

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.