torsdag 7. februar 2013

Te-dispenser

 

Igår hadde jeg kurs på Bokhuset Libris på Jekta Storsenter i Tromsø, og vi lagde denne te-dispenseren.

Kurset var kjempetrivelig med faktisk bare gamle kjente som deltakere denne gangen - både koselig og en fordel da jeg hadde vært usedvanlig klønete og sneket inn opptil flere feil i målene hehe. Men det løste seg fint og alt gikk vel - tusen takk til deltakerne som tok de små problemene med et smil og bar over med meg:) Det ordner seg til slutt for snille piker!

Ideen har jeg hentet hos Marianne, men jeg har tilpasset målene noe.

Mål:

Esken: 28x17 cm (preges på langsiden på 6-13-19-26 cm)

Bunn: 8,9x9,9 cm (preges 1,5 cm inn fra kantene)

Lokk: 11,5x12,5 cm (preges 2,5 cm inn fra kantene).

Arkene er fra Pion og Inkido og Eiffeltårnet er laget med en die fra Marianne Design.

Detalj av lokket med bånd og splittbinders med håndtak fra Kort & Godt.

Te-dispenseren passer til "vanlige" små te-poser (ikke f.eks. Twinings Green Tea og Yogi Tea).

Stort sett alt som er brukt er å få kjøpt i butikken på Jekta.

 

4 kommentarer:

  1. Ooooo .. I´m in love!!! Utrolig stilig :)

    SvarSlett
  2. Herlig, skal på treff til neste helg, tenker dette kan være noe å lage på treffet ;-)
    Tusen takk for inspirasjonen ;-)

    SvarSlett
  3. Fine boksen! :) Det blei så fint med den store blomsten og eiffeltårne!

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.